بازیابی اطلاعات تبلت

بازیابی اطلاعات تبلت

بازیابی اطلاعات تبلت : امروزه افراد زیادی از تبلت ها که بسیار هم محبوب شده است استفاده می کنند و این وسیله به یکی از ابزارهای ذخیره اطلاعات هم بدل شده است و هرکسی به نوعی و بستگی به کارش اطلاعات خاصی را در تبلت ها ذخیره و نگه داری می کنند. برخی ها اطلاعات مانند تصاویر و فیلم های شخصی را نگه داری می کنند و برخی اطلاعات کاری مانند تعداد کارمندان و یا فایل های حساب های مالی و برخی نیز نرم افزارهای مهمی را در تنبلت خود نصب می کنند که استفاده های مختلفی دارند.

زمانی که این اطلاعات به هر دلیلی از بین برود شوک بسیار زیادی به صاحب آن وارد می کند و حتی برخی مواقع ضرر و زیان ناشی از دست رفتن اطلاعات بسیار سنگین است.تبلت ها برای خود یک سیستم کامل مجزا هستند . از سیستم عامل و سخت افزارهای خاص خود بهره می برند بر این اساس نوع ذخیره کردن اطلاعات توسط نرم افزارهای این وسیله نیز متفاوت است.البته برخی فرمت ها مانند عکس یا فیلم فرمت بندی استانداردی داشته و در همه دستگاه های رایانه ای یکسان است ولی این حالت محدود به تعدادی فایل است نه همه اطلاعات و سیستم ذخیره تبلت ها.

زمانی که اطلاعات تبلت به هر دلیلی پاک می شود باید با استفاده از ابزارهای مخصوص به این کار استفاده کرد تا بعد از ریکاوری وترمیم اطلاعات بازیابی شده و بازیابی اطلاعات تبلت سیستم اصلی تبلت آسیب ندیده و کاربر بتواند از آن به خوبی استفاده کند.

در این مرکز بازیابی اطلاعات تبلت و تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار و نرم افزار انواع تبلت ها با هر سیستم عاملی و به هر دلیل که این اطلاعات پاک شده باشد به صورت تخصصی انجام می شود.بنا به تجربه ای طولانی که این مرکز دارد بازیابی اطلاعات باید همراه با ترمیم فایل ها باشد که از ابزارهای مخصوص به این کار استفاده می شود.

بازیابی اطلاعات تبلت و ریکاوری اطلاعات تبلت و تبلت های سامسونگ وریکاوری تبلت ایسوس وبازیابی اطلاعات آیپد و بازیابی اطلاعات تبلت اندروید و تعمیرات تبلت اپل

تلفن تماس : 02188957919

آدرس : میدان انقلاب - خیابان کارگرشنالی - بعد از خیابان نصرت - کوچه عبدی نژاد - پلاک 18 - طبقه سوم.